کسب درآمد در خانه

راهنمای کسب درآمد از محصولات لرد

کسب درامد از لرد

شما با فروش محصولات مناسب سازی و توان‌بخشی لرد می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید. کافی است در وب‌سایت لرد ثبت‌نام و حساب کاربری خود را فعال کنید. به بخش کاربری مراجعه و در بخش همکاری در فروش، روی دکمه «بازاریاب شو» کلیک کنید. درخواست شما پس از بررسی تائید خواهد شد. پس از تائید شدن می‌توانید به بخش همکاری در فروش بروید.

نرخ کمیسیون

در بخش داشبورد می‌توانید نرخ همکاری خود را مشاهده کنید. اگر فروش شما در ماه بیشتر از 10 میلیون تومان باشد نرخ فروش 5 درصدی دریافت خواهید کرد و برای مبالغ کمتر نرخ کمیسیون 2 درصد خواهد بود.

در بخش کوپن‌ها می‌توانید کوپن تخفیف مربوط به خودتان را در اختیار دیگران قرار بدهید. افراد با استفاده از کوپنی که شما به آن‌ها می‌دهید و یا لینک مربوط به کوپن می‌توانند با تخفیف خرید کنند (درصورتی‌که کوپن را در صورت‌حساب خود وارد کنند) پس از هر خرید موفق علاوه بر امتیاز، مبلغی به‌عنوان کمیسیون به شما تعلق خواهد گرفت. نرخ کمیسیون برای افراد دارای معلولیت 5 درصد و در صورت فروش بالای 10 میلیون تومان در ماه 10 درصد خواهد بود. در بخش تخفیف‌ها و امتیازات بیشتر بخوانید.

کوپن‌ها

در بخش کوپن‌ها در زیر عنوان «کد» نام کد تخفیف شما درج شده است برای مثال zaroori نوشته شده است. با کلیک کردن روی آن لینکی که می‌توانید در اختیار دوستان خود قرار دهید کپی می‌شود برای مثال https://lordot.com?apply-promo=zaroori&ref=2 آدرسی شبیه به این لینک اختصاصی برای شما ساخته می‌شود. می‌تواند در محتواهای خود لینک را درج کنید دوستان شما با استفاده از لینک و کد تخفیف (10 درصدی) می‌توانند خرید کنند. کد تخفیف معمولاً برگرفته از نام خانوادگی شماست. اگر نیاز به کد تخفیف خاصی دارید در بخش ارتباط با ما می‌توانید درخواست بدهید. کاربر حتما باید روی لینک اختصاصی شما کلیک کند و پس از آن اقدام به خرید و یا ثبت نام کند.

چه طور کسب درآمد کنید

فقط کافی است کد تخفیف اختصاصی و لینک مربوط به آن را به افرادی که به محصولات لرد نیاز دارند بدهید. هر کاربر در هر بار خرید می‌تواند از کد تخفیف شما استفاده کند و محدودیت زمانی و دفعات استفاده وجود ندارد. اگر وب‌سایتی پربازدید دارید می‌توانید در بخش‌های از آن کد تخفیف خود را درج کنید و یا در شبکه‌های اجتماعی به دوستان خود ارسال کنید.

کمیسیون‌ها هر چند وقت یک‌بار واریز می‌شوند؟

هر وقت میزان کمیسیون شما بیشتر از 500 هزار تومان شد. پول به‌حساب شما واریز می‌شود. برای اعلام حساب بانکی پس از ورود به بخش همکاری در فروش رفته و سپس در بخش تنظیمات شماره کارت خود را درج کنید و دکمه ذخیره اطلاعات را بزنید. شماره کارت باید به نام شما (نام و نام خانوادگی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید) باشد.