وام برای مناسب سازی خانه

آخرین مطالب لرد

وام مناسب سازی خانه

وام برای مناسب سازی خانه

وام برای مناسب سازی خانه افراد دارای معلولیت اگر واقعا پرداخت شود کمک بزرگی به مناسب سازی منازل افراد دارای معلولیت خواهد بود. در کنار نامناسب بودن فضاهای شهری چالش مهم و جدی افراد دارای معلولیت عدم مناسب بودن فضای خانه است. مهمترین چالش ها عبارتند از سرویس بهداشتی و حمام که بسیاری از خانه ها به دلیل عدم رعایت اصول ساختمان سازی برای استفاده افراد دارای معلولیت و سالمندان مناسب نیست. در ادامه به خبری که در رابطه با وام مناسب سازی خانه اعلام شده است می پردازیم:

رئیس دبیرخانه پیگیری و هماهنگی مناسب سازی کشور گفت: برای مناسب‌سازی خانه‌های افراد دارای معلولیت اکنون 20 میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌شود که ممکن است این مبلغ افزایش یابد.

نورنیوز ـ گروه اقتصادی: رئیس دبیرخانه پیگیری و هماهنگی مناسب‌سازی کشور گفت: برای مناسب‌سازی خانه‌های افراد دارای معلولیت اکنون ۲۰ میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌شود که ممکن است این مبلغ افزایش یابد.

غلامرضا رضایی فر بابیان اینکه مردم می‌توانند مشکل مناسب سازی منزل خود را با سامانه معبر مطرح کنند و این مورد در سامانه مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، افزود: تمام شهروندان در صورت داشتن مشکل مناسب سازی می‌توانند به سامانه معبر با شماره ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۲ پیامک ارسال کنند.

او با بیان اینکه سامانه معبر سامانه خوبی است اما تاکنون از ظرفیت آن خوب استفاده نشده است، افزود: شهروندان می‌توانند از طریق سامانه معبر، فردی که در خانه‌اش مشکل جسمی دارد و خانه‌اش دسترس‌پذیری ندارد، به ما معرفی کنند و ما از طریق واحدهای مربوطه ۲۰ میلیون تومان بلاعوض می‌پردازیم و سعی می‌شود برای مناسب سازی آن خانه اقدام شود.

او ادامه داد: برای مناسب سازی و تغییرات سرویس بهداشتی و تردد به حیاط یا آشپزخانه، کمک می‌کنیم و مشاوره می‌دهیم. اگر مناسب سازی مربوط به محل زندگی آنها باشد، ما با شهرداری و اگر مربوط به محل کار باشد با دستگاه مربوطه هماهنگ می‌کنیم.

منبع

وام مناسب سازی خانه ایا برای مناسب سازی یک خانه 80 متری کافی است؟

وام مناسب سازی خانه افراد دارای معلولیت معادل 20 میلیون تومان است. این مبلغ برای تخریب درب یک سرویس بهداشتی و ساخت مجدد دیوار و خرید درب مناسب و خرید سرویس فرنگی هم کفایت نمی کند. خرید تجهیزات جانبی مانند دستگیره کمکی استیل و رمپ سیار مناسب است اما بسیاری از افراد نیاز به مناسب سازی کامل دارند.

آخرین مطالب لرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *